Veelgestelde vragen

Hoe kan ik schoenen bestellen?

Via de webshop kan je de schoenen bestellen en kopen:

  1. Je zoekt de schoen die je wil kopen en klikt hem aan. Zo belandt hij in jouw winkelmandje.
  2. Ga naar je winkelmandje om de bestelling af te ronden. Daar zie je nog eens wat je bestelt.
  3. Klik op “betalen/kassa”. Hier zal je je moeten aanmelden of registreren door je e-mailadres in te vullen. Na de bestelling krijg je in je mailbox nog een overzicht van de bestelling.
  4. Lees en aanvaard de algemene voorwaarden.
  5. Ga door naar “betalen”.
  6. Zodra de betaling binnen is, verzenden we zo snel mogelijk jouw bestelling.
  7. Je krijgt ook nog eens de bestellings- en bevestigingsmail zodat je zeker bent dat het paar schoenen van jou is.

Indien er op het moment van de bestelling ook een verkoop van dat paar schoenen is in de winkel, dan gaat de verkoop in de winkel voor.

Je kan ook een mail sturen naar info@louiseschoenen.be met de vraag om het gewenste paar schoenen even voor je te reserveren. Dit kan voor maximum 3 dagen. Na die 3 dagen is je reservatie niet meer geldig. Je zal hier ook op de hoogte van worden gebracht via mail. Is er binnen die 3 dagen een klant in de winkel die ook dat paar schoenen wil, zal ik je telefonisch contacteren. Neem je niet op, gaat het paar schoenen naar de klant in de winkel.

Het is niet mogelijk om schoenen te reserveren in de week voor de solden.

Hoe kan ik online betalen?

Via het veilig betaalsysteem van Igenico en Mollie kan je online betalen.

Je volgt de stappen op het scherm. Na de betaling krijg je een mail met bevestiging van bestelling en betaling.Je kan ook met een bankoverschrijving betalen. Na je bestelling zal in de bevestigingsmail een aanvraag tot overschrijving zitten. De betaling moet uiterlijk binnen 3 werkdagen (vanaf bestellingsdatum) worden ontvangen. Zo niet, zal de bestelling worden geannuleerd.

Gebeurt de online betaling veilig?

De betaling is zeer veilig. We werken met het betaalsysteem Ingenico en Mollie. 

Kan ik online betalen met een cadeaubon?

Jammer genoeg zijn we nog niet zo ver. In de toekomst hopen we je deze service ook te kunnen geven. Een cadeaubon kan nu enkel in de winkel worden ingeruild.

Wat zijn de verzendingskosten?

De leveringen binnen België: gratis verzending vanaf €50 (beneden €50 : €5)

Luxemburg, Nederland: €10

Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk: €15

Andere Europese landen (Italië, Zweden, Denemarken, Oostenrijk, Portugal, Griekenland, Ierland, Tjechië, Hongarije, Spanje): €25

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

We werken samen met PostNL om de schoenen te verzenden. Je kan kiezen tussen een thuislevering of een levering in een PostNL punt.

Hoe lang is mijn bestelling onderweg?

Een bestelling is gemiddeld tussen de 3 en 7 werkdagen onderweg.

Waar kan ik mijn pakket laten afleveren?

Je kan kiezen om je bestelling op te halen in een PostNL punt of je kan het bij je thuis, op kantoor, … laten leveren.

Wat als er niemand aanwezig is bij de levering van de bestelling?

PostNL probeert het pakje af te geven bij de buren (alleen bij toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met ‘niet thuis code’ achter. Met die code kan je zelf een nieuw moment kiezen. Dit kan tot 22u. Als je niets doet, komt de bezorger in de meeste gevallen op de eerstvolgende bezorgdag (maandag tot zaterdag) nog een keer langs. Het kan ook zo zijn dat het pakket bij de tweede bezorgpoging meteen naar een PostNL locatie wordt gebracht. Dit laten we je weten.

Hoe lang blijft mijn pakket in een PostNL punt liggen?

PostNL bewaart je pakje 2 weken voor je op een PostNL locatie. Daarna komt het terug naar Louise Schoenen.

https://www.postnl.nl/klantenservice/

Ik wil mijn terugsturen. Hoe doe ik dat?

Je stuurt een mail naar info@louiseschoenen.be en je krijgt een PDF retourlabel terug. De retourkosten zijn voor jou als klant.

Na inspectie van de schoenen bij Louise Schoenen, beslissen we of we je geld kunnen terugstorten. Het is de bedoeling dat de schoenen nog in nieuwe staat terug aan komen bij Louise schoenen. Ze mogen niet gedragen zijn.

Heb ik garantie op mijn aankopen?

Alle schoenen die bij Schoenen Louise binnen komen, worden grondig geïnspecteerd op fabricagefouten en dergelijke. Wanneer er toch iets stuk gaat na het eerste maal het paar schoenen te dragen, kom dan even bij ons langs met de schoenen. We zoeken samen naar een oplossing.

Waar kan ik terecht met vragen of opmerkingen?

Voor al je vragen en opmerkingen kan je terrecht bij info@louiseschoenen.be of telefonisch op 052/52.57.88.

Bel nu
Route