Tinneke De Kimpe: over ons

Via de webshop kan je de schoenen bestellen en kopen:

  1. Je zoekt de schoen die je wil kopen en klikt hem aan. Zo belandt hij in jouw winkelmandje.
  2. Ga naar je winkelmandje om de bestelling af te ronden. Daar zie je nog eens wat je bestelt.
  3. Klik op “betalen/kassa”. Hier zal je je moeten aanmelden of registreren door je e-mailadres in te vullen. Na de bestelling krijg je in je mailbox nog een overzicht van de bestelling.
  4. Lees en aanvaard de algemene voorwaarden.
  5. Ga door naar “betalen”.
  6. Zodra de betaling binnen is, verzenden we zo snel mogelijk jouw bestelling.
  7. Je krijgt ook nog eens de bestellings- en bevestigingsmail zodat je zeker bent dat het paar schoenen van jou is.

Indien er op het moment van de bestelling ook een verkoop van dat paar schoenen is in de winkel, dan gaat de verkoop in de winkel voor.

Je kan ook een mail sturen naar info@louiseschoenen.be met de vraag om het gewenste paar schoenen even voor je te reserveren. Dit kan voor maximum 3 dagen. Na die 3 dagen is je reservatie niet meer geldig. Je zal hier ook op de hoogte van worden gebracht via mail. Is er binnen die 3 dagen een klant in de winkel die ook dat paar schoenen wil, zal ik je telefonisch contacteren. Neem je niet op, gaat het paar schoenen naar de klant in de winkel.

Het is niet mogelijk om schoenen te reserveren in de week voor de solden.

Via het veilig betaalsysteem van MultiSafepay kan je online betalen.

Je volgt de stappen op het scherm. Na de betaling krijg je een mail met bevestiging van bestelling en betaling.

Je kan ook met een bankoverschrijving betalen. Na je bestelling zal in de bevestigingsmail een aanvraag tot overschrijving zitten. De betaling moet uiterlijk binnen 3 werkdagen (vanaf bestellingsdatum) worden ontvangen. Zo niet, zal de bestelling worden geannuleerd. Je volgt de stappen op het scherm. Na de betaling krijg je een mail met bevestiging van bestelling en betaling. Je kan ook met een bankoverschrijving betalen. Na je bestelling zal in de bevestigingsmail een aanvraag tot overschrijving zitten. De betaling moet uiterlijk binnen 3 werkdagen (vanaf bestellingsdatum) worden ontvangen. Zo niet, zal de bestelling worden geannuleerd.

De betaling is zeer veilig. We werken met het betaalsysteem MultiSafepay.
Ja! Je kan online betalen met een kortingsbon of cadeaubon. Elke bon heeft een unieke (streepjes) code die je ingeeft bij ‘Overzicht winkelmandje’.

De leveringen binnen België en Nederland: gratis verzending vanaf €50 (beneden €50 : €7)

Luxemburg: €10

Duitsland, Frankrijk: €15

Andere Europese landen (Italië, Zweden, Denemarken, Oostenrijk, Portugal, Griekenland, Tjechië, Hongarije, Spanje): €33

Niet Europese landen (Groot Brittannië, Ierland): €33

Je kan kiezen om je bestelling op te halen in een Bpost of Post NL (Nederland) afhaalpunt of je kan het bij je thuis, op kantoor, … laten leveren. Stel je voorkeuren in op de website van Bpost.

Een bestelling is gemiddeld tussen de 3 en 7 werkdagen onderweg.
Je kan kiezen om je bestelling op te halen in een Bpost punt of je kan het bij je thuis, op kantoor, … laten leveren.

En je hebt je voorkeuren nog niet ingesteld op de website van Bpost?
De postbode steekt dan een afwezigheidsbericht in je brievenbus. Jijzelf of iemand anders kan het pakje binnen de 14 kalenderdagen afhalen in het het Afhaalpunt dat op het afwezigheidsbericht staat vermeld. Haal je je pakjes niet op binnen de termijn, dan wordt het pakje automatisch terug gestuurd naar Louise. Er zullen daarvoor kosten naar jou worden doorgerekend.

Je kan je pakje afhalen tot 14 kalenderdagen na levering in het afhaalpunt. Op de vijftiende dag stuurt Bpost het pakje terug naar de Louise Schoenen – daarvan krijg je een verwittiging via e-mail. Haal je je pakje niet tijdig op, dan rekent Louise Schoenen kosten aan voor het terug zenden.

Je stuurt een mail naar info@louiseschoenen.be en je krijgt verdere info. De retourkosten zijn voor jou als klant.
De mail moet verzonden zijn na MAXIMUM 10 dagen na datum van het kassaticket. Retour enkel geldig met origineel kassaticket.

Na inspectie van de schoenen bij Louise Schoenen, beslissen we of we je geld kunnen teruggeven in de vorm van een waardebon. Het is de bedoeling dat de schoenen nog in nieuwe staat terug aan komen bij Louise schoenen. Ze mogen niet gedragen zijn.

Bij een retour krijg je GEEN GELD TERUG, je krijgt wel een WAARDEBON om je een ander paar schoenen te kiezen (online of in de winkel).

SOLDEN, OUTLET en andere kortingen worden NIET GERUILD.

Alle schoenen die bij Schoenen Louise binnen komen, worden grondig geïnspecteerd op fabricagefouten en dergelijke. Wanneer er toch iets stuk gaat na het eerste maal het paar schoenen te dragen, kom dan even bij ons langs met de schoenen. We zoeken samen naar een oplossing.

Voor al je vragen en opmerkingen kan je terrecht bij info@louiseschoenen.be of telefonisch op 0032 479 81 14 24.

Bel nu
Route